15 Temmuz 2015 Çarşamba

Stardoll Yapmamanız Gerekenler

Bilenler "Ay ben bunu biliyorum!" diye kızmasın bilmeyenler var ;) Onları da bilgilendirelim.
Yapmamanız gerekenler:
1)Şifrenizi birisine vermek. Bu hem hesabınızın çalınmasına hem de kapatılmasına neden olur.Böyle bir şey istemeyiz öyle değil mi?Stardoll'da hile diye bir şey yoktur!Bunlar hesabınızı çalmak için uydurulmuş yalanlardır.

2)Bir de yukarıdakini mail ile olanı var: Size "Şifre istemeden Ss yapacağım.Al bu mail'i yaz!" diyor.Siz de kendi mailinizi silip verilen mail'i yazıyorsunuz.Sonra o maile mesaj geliyor. Sizin hesabınıza giriyor şifrenizi değiştiriyor.Hesabınız çalınıyor.

3)Mail onaylamamak da hesabınızın çalınmasına neden olur.Birisi "şifremi unuttum" bölümüne sizin kullanıcı hesabınızın adını ve kendi mail'ini yazarsa hesabınız çalınabilir.Dikkatli olun.Bu benim başıma geldi.Hesaba çok para yatırmıştım.

DUYURU! aytac... isimli kzı hesap çalmakta! Bana mesaj gönderdi hayır dedim tartıştık ve sonra bana "küçük kızları kandırıyorum" dedi!Sakın inanmayın!!Hile denilen şey yok!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder