15 Temmuz 2015 Çarşamba

Stardoll mail onaylamak

İşte size bir hikaye.Lütfen tamamını okuyun.İşinize yarayabilir.Olayı yaşamış kişinin dilinden anlatmak isterim:

"Arkadaşımda bir dudak kalemi vardı.Onu nasıl aldığını sordum.O da bana "Hile ile" dedi.Ona siteye söylemesini söyledim kabul etmedi.Çok ısrar ettim.Sonra başka bir hesabıyla bana "O bana da yaptı şifre çalmıyor" dedi.Ben de başkası dediyse oluyordur gerçekten diye düşündüm.Sonra "Hesabımı çalmayacağına Kuran-ı Kerim üzerine yemin et!" dedim ve etti.Ben de şifremi ona verdim.Tabi sonra hesabımı çaldı.Başka kullanıcılara benim hesabımı satmış ve bazaar'dan saçma sapan şeyler almış.Tanıtıma da "Yeni hesabım hayırlı olsun" yazmış.Ben de çaresiz "Şifremi unuttum" kısmına tıkladım.Kullanıcı adımı ve mail'imi yazdım.Tam üç gün boyunca mesaj gelmedi.Sonra umudu tam kesmişken dördüncü gün şifrem mesaj olarak geldi.Sonunda hesabımı kurtatrmıştım!"

Eğer ben de mail'imi onaylasaydım hesabım çalınmazdı.Bence emekleriniz ve paralarınız boşa gitmesin istiyorsanız mail'inizi onaylayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder